Thursday, September 10, 2009

feelin blue nama diberi

msti de yg tnya npe feelin blue?

msti de yg herot pala otak igt nama nie lucah.
haha
dik,bukak kamus ek.

ntah la.aku xske kaler biru!
eventough brg aku bnyak biru,tp aku ttp xske kaler biru.

spt biase,aku gune lg kaler ini utk nama aku di alam maya serata dunia.
hmm..
bak kata anis,hambar!

so,jgn senget kan kepala hotak korang tuh mikir benda nie.
ogeyh?
juz layan je biru..

hehe

dan aku tau korang pun nnt akan semakin membiru.

juz like me!

(but maaf biru.sy masih belum dpt mencintai kamu!)

2 comments:

F a N T a S Y said...

wah.sedemikian?
biru itu empunya kepada si cintakah?

siapakah?

dan..

agak hambar kerna kau merahsiakan status sang biru..

ah..

dan teruskan berkarya,,

Anonymous said...

aku cinta biru,..
tp aku tak pernah menghargainya,..

sekurang2nya kita sama tapi berbeza,..

biru indah macam lautan buana,..
biru juga indah yang melengkapkan maya,..

aku akan terus mencintai biru seumpama aku mencintai Penciptanya...

aku juga ingin 'TERBANG' ke awan biru dan terus 'MEMBIRU'...

huhuhu