Friday, September 11, 2009

kenapa sy berbelog?



sbb kawan.
sy ade sorang kawan.
nama die anisa hang tuah.
mula2 sy xbpe knl dgn die.
lme2 kamcing.
sy ske die sbb die gila2. mcm sy.
hehe kami gelak dgn kuat dan agak menyakitkan telinga.
dia yg aja sy erti sebuah pendengaran.
pendengaran?
hmm..sbbnya.
sy sbg kawan,tdk pernah mahu mendengar cerita atau masalah die.
wat2 xtau je.
sy silap.
dia sbnrnya mahu meluah semua.
tp terkadang die tetap mahu simpan sedikit utk tontonan hati sndiri.
jd,belog inilah mnjadi tmpt utknya meluah semua isi kandungan jiwa mahupun suka atau sengsara.
sorii kawan,aku lupe utk mendengar suara hatimu yg terkadang menjerit mahu diluah.
jadi,aku luangkan masa melawat laman mu.
sungguh tersentap.
segala macam rasa mewarnai laman mu.
lalu,tak lengkap jika aku on9 tnpa memijak laman mu wlw sesaat.

lalu,aku rase laman ini adalah tmptmu mengungkap rasa.
lalu aku berkeputusan utk mengikut jejak langkahmu.
dan hasilnya kini.
aku sudah berbelog.

aniss,kite kongsi kisah suka dan duka ya?


2 comments:

F a N T a S Y said...

faer comel,terima kasih lagi dan lagi sebab sudi terbang di laman aku.
dan,
seriusnya..
kite akan berkongsi suka dan duka seperti kita berkongsi makan dalam satu pinggan dan bersuap-suap kek..keke :D

:setiap org ada rahsia yang tersendiri:

tapi Tuhan saja sudi mendengar..

BeRrY said...

awat biru layout hang???~~~~
lupe plak feelin blue~~ hehehe slamat berbelog~~~~