Monday, September 14, 2009

sy rindukan dia.

lately.
sy merindukan si dia.

sy tau,sy xpatut merindukan dia lg.
brg yg lepas jgn dikenang.
huuhu.

tp,sy xmampu.
org ckp.
klw kita terpaksa lepaskan seseorang utk kebahagiaanya.
lepaskanlah.
dan klw dia kembali kpd kita 1 hr nnt,yakin lah bahawa dia memang diciptakan utk kita.

ya.
sy dh lepaskan dia.
tp dia ttp hadir dlm mimpi2.
dia xmampu dilenyapkan dlm kotak hati mahupun pemikiran.
wlwpun ada yg lain dtg mengetuk pintu hati.
namun,tetap xmampu dibuka.
semuanya kerana dia.

sesungguhnya,hanya dia di hati.
dan hari raya kali ini.
kerinduan trhadapnya sukar ditafsir.
adakah dia juga begitu?

awak,sy rindukan awak.
sy tgk awk dr jauh je.
wlwpun awk xnmpak atau wat2 xnmpak,tp sy ttp nk tgk awk.

awk igt x tarikh 9/8/08.
mlm 2 tiba2 hujan turun membasahi bumi.
xde tanda hujan nk turun,tp..
npe dia turun?
yg 2 masih menjadi tnda tanya.
dan kenangan kita basah dlm hujan tetap bersemadi dlm hati sy.
kini,dh setahun pun masa berlalu.
hr 2 awk bg tau awk still lg igt peristiwa 2.
dan sy wat2 xigt.
sje nk wat awk igt sy dh xingat lg pasal kenangan kita.
tp,jauh di sudut hati.
kenangan 2 tetap abadi.

awk.
selamat hari raya aidilfitri.
maaf zahir batin..

semoga awak bahagia bersama si dia lebaran ini.
dan seperti yg selalu sy ucpkan kt awak.

wlwpun kat mana awak berada,walau dgn spe pun awak masa 2.
igt la,ada seseorang yang sentiasa tnggu n syg awk.

dan org 2 sentiasa akan tunggu awak selagi hayatnya masih ada.

syg awk,cik ted.

6 comments:

F a N T a S Y said...

emm..aku sering tertanye2..siapakah gerangan si gadis yg kau syg..

ya.

kau punya rahsia tersendiri dan perasaan yg membiru.

peristiwa hujan yg memaniskan ingatan kau kpd dia..

bersabarlah..

=)

:: bicara :: bibir :: said...

menjadi gadis itu..
duduk bersimpuh singgah kepala beralas bahu.
melihat kerdipan bintang dan bulan menari merai keredupan hati sanubari..
menggengam erat tangan tidak betah untuk dileraikan..

sungguh..

aku merindui saat itu..

faEr :: berpura2 ceria dibalik duka

aku jugak nak tahu siapa gadis itu

CIK TED...maafkan faEr..dan kembali sinarkan hidupnya..kerana dia sedang berpura bahagia

BuLaN iTu aKu said...

wahh romentikknyee
boleh buat skrip dowhh

feelinblue said...

hehe..

ooh aku bukan jiwang oke?

cuma luahan rasa.

BeRrY said...

hanya berry saja yg tau story dia~~~~

feelinblue said...

berry.

sial kau.
HAHA