Saturday, October 17, 2009

fotoshoot bersama cik bulan~

hr nie kawan2 feelinblue (termasuk la feelinblue sekali) dpt undangan.
hehe
bukan undangan kawen oke?
omaigod lately aku asyik fikir kawen je.

dpt undangan fotoshoot la.
hehe.
drpd cik bulan yg comel.
terharu dgn cik bulan.
sgt mengappreciate kami.
thanks cik bulan.
kami tdk akn mnghampakan anda.

fotoshoot?
watehell.
msti korang wonder,kan?
hebat sgt ke kami nie smpai nk berfotoshoot?
halo.
halo.
halo.

klw x hebat tade la org invite,kan?
HAHA

xla.
kami mmg gile berpitcha~an.
dan kami memiliki itu figura bergambar yg hebat.
setiap dr kami mmpunyai kelebihan tersendiri.
klw xcaya.
mari sini feelinblue tunjukkan folder gamba feelinblue.

hmm.
nk pakai pe ek ptg nie?
cik pit ckp die nk jd gothik ptg nie.
HAHA
maklum la kelebihan die kt mata die yg buntang 2.
HAHA

feelinblue bese2 jer.
maklum la xhebat sgt dlm berposing nie.
bak kata kawan2.
ko tuh pendek,ner leh jd model.
HAHA
lantak la.
korang dengki dgn muncung aku,kan?
HAHA
janji muncung nie de org suke taw.
hehe (blushin)

harap2 ptg nie xujan.
so hasilnya nnt akan lebih gempax dr biasa.
klw nk tgk hasilnya.
nnt feelinblue post entry pasal nie oke.
sure gempak punya.

kpd cik bulan yg comel.
kamu yg ku kenali ketika itu di dwn MAS semasa orientasi.
ketika itu kamu sgt comel.
tp aku igt kamu kekwat.
rupanya tidak.
kamu sgt cool.
heehe

thanks ya.
sbb sudi luangkan masa dgn kami.
lepas nie.
nk tnggu undangan berlakon pulak.
hehe.
bila ek agak2.
hehe.

INIKAMI.

tp ini bukan kami.
hehe.




ini br betul kami.


bila kami bersatu.
dan hasilnya :)


sgt suke ini pic.


but,again.
tis is still the best.
hehe.

extra1 : mintak2 xhujan ptg nie.
extra2 : thanks bulan.
extra3 : teringat kisah fotoshoot dgn Mr Mijo yg xjadi dulu. dia sgt ~bodo~
extra4 : pic2 terbaik akn diberi kpd kamu wahai si dot.dot.dot. ~lalalalalala~

4 comments:

F a N T a S Y said...

hah.
aku tak sabar nie..
wahai faer syg..
aku pun nak pakai bese2 jee

tapi tade la smpi cm kau nk bwk 2 suar..

oh yer..

thnks to linda
ilebiu bebi

feelinblue said...

HAHA.

wei.

diam2 sudeh.

F a N T a S Y said...

erk.mane anon ni..ntah2 die dh kena sawan babi
hahaha

BuLaN iTu aKu said...

hehhe..
aku pun tidak sabar..
kamu semua bagaikan model yang handal dalam bidang ini... terasa terharu undangan diterima