Thursday, October 29, 2009

gudbye~

mood : dh oke sikit.

hmm.
gudbye. kt spe?

omaigod.
soryy klw entry nie wat anda sume menyampah or watsoever.
klw tanak tgk. sila chioow dr sini!
cit..

sy nk blik rmbut sy!

bg blik..

ooh bukan senang mau mmbuat kptsn nie.
bukan senang mau mengorbankan rmbut ini.

4 ur information.
part yg aku pling syg pd diri ini.

yup.
rambut aku!

aah. rmbut aku susah nk panjang la!

igt senang ke aku nk wat cm skang?
sgt susah.

dan senang2 anda2 sume mengatakan rmbut itu sgt tdk menepati personaliti yg anda mahukan dr saya.

mengapakah dan kenapakah anda 'memaksa' sy mendengar stiap patah2 perkataan anda.

sy adalah sy!

tolong jgn pertikaikan perihal rmbut saya..

dan sekarang sy harap anda puas hati.

**sy dh potong rmbut**

dan ini yg anda mahukan.
kn?

sila lah tepuk tangan.

sy kalah kali nie..

dgn rmbut yg dulu.
sy berkeyakinan tnggi.
muka sy xnmpak cm budak2 lagi.
xnmpak cm budak bodo lg.

sbb 2 sy ade sebab utk berambut begitu.

dan skang. sy kembali spt dulu.
berry ckp sy dh kembali kebudak budakkan.

anda tau betapa sy rase inferioriti?
ya. sgt. sgt!

thanks a lot..
kerana telah membunuh sy perlahan lahan..

sy nk exam.
tp anda tau ke mana hilangnya semangat itu?

jatuh ke tanah bagaikan kepingan2 rmbut sy yg 'anda' potong..

bagaimana sy mau melihat dunia ini lg?
andai banyak mata yg memandang rmbut ini yg mmg mcm shial!

xcaye?
meh tgk sendiri..
dpn maybe nmpak oke.
tp blakang?
haiyo.
sumpah xtipu!
burok!!!!!

dan mari bg tau ape lg yg anda mahukan dr sy lg..
sy akn tukar meski nnt mcm hanjing lagi..
yer,mmg mulot sy celaka.

bpe lame sy harus tnggu rmbut ini akan panjang lg?
dan kenapakah ubat melebatkan rmbut itu terlalu mahal.
sedangkan utk makan lunch pun terpaksa bercatuan..

kejam.

anda telah membunuh separuh nyawa saya..
terimakasih bnyak2..

sy akan terima ini seadanya.
seadanya diri saya..

maybe sy sedikit emosi.
ya. sy tau.

tp cuba anda berada di tempat sy.
anda akan tau betapa peritnya...

sudah.
biarlah rmbut ini hidop.
sudah suratan begini.

sy terima.

dan terimakasih sekali lagi.

atas patah patah perkataan anda yang membutuhkan itu ini dr saya.

cuma satu sy mau pesan.

**biarpun berambut begini. sy tetap tidak sempurna sbg manusia. sbb kita xde yg sempurna**

sekian.

sesungguhnya sy **kecewa**

SEBELUM~
1 jam sebelum 'dibunuh'

soryy.
aku terpaksa meski diri tdk merelakan.


SELEPAS~
omaigod..
tis is sucks!

mana rmbut dlu yg berjuntaian...

lihatlah dahi yg luas itu.
anda dengki!

fak u!

extra1 : aniss. aku tau ko dh nasihatkan aku pikir dlu. but i cant!
extra2 : entry ini memang memperlihatkan ketidakmatangan saya.
extra3 : tp sy tau dia ttp syg sy. ~thanks~
extra4 : sy akan kembali dgn rmbut yg dulu. watch out!
extra5 : jgn ditanya siapakah si mereka yg sy maksudkan.

12 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

hahaha.
aku dh kate pikir dulu..
erm
takpe laa..
nasik dah jadi bubur..

ermm..
okei jugak.nmpk kemas
hoho.

paling tak bule bela jari separa lucah tu

haih~~

comey jugak eyk rmbut baru kau

feelinblue said...

aniss.
huhu

nk wat cmne kan?

comel?
HAHA

**aku ttp comel la. 2 xdpt dinafikan** HAHAHAHA

Anonymous said...

sape yg bunuh ko faer???
xkan bnda mcm nie ko dah cepat melatah,...?
rilex ar bro,..
huhuhu

aku nampak ok jer,..
dr semalam aku xpenah dgr pun lg kata2 positif yg lahir dr mulut ko pas rambut ko dipotong,..

plz la,..
dah bape kali aku ckp,..
biar org nak kata,..
mulut org syg,..
sape yg boleh tutup???

kita memg xkan dapat puaskan ati semua org,..
kdg2 ati kita sndiri pun memg xpenah puas dgn apa yg kita miliki skrg ka,..
huhuhu

bukan anis jer kata pikir lu,..
aku pun kata kan,..
'no need' la potong rambut tue,..
tp ko sndiri yg berNEKAD, nk jge potong rambut,..

sudahnya,..
ni la plak yg timbul,..
sebelum tue,..
so excited tw nak p gunting,..
sanggup berhabiskan kedit kol yam,..
sanggup tanya pendapat suara ramai,..
sudah2,..mcm nie jgk,..

faer,..
listen!!!
now u're new muhammad fairuz!
bukan yg dulu,..
hidup perlukan perubahan,..
yg penting ia membawa kepada kebaikan sudah,..

jgn sesekali kerana rambut nie,..
ko patah semangat nak mjwb exam,..
kalu ko sebegitu,..
itu bukan faer yg aku kenal dulu,..

wake up syg,..
aku pun sama,..
aku kadang2 jelez dgn ko tw,..
ko bijak berpesonaliti,..
ko kuat semagt,..
tetapi kali ko kalah dgn aku,..
kalah dgn diri ko sndiri,..
sory syg,..

aku benci ko,..
benci sgt99999x,..
paham x???
B.E.N.C.I.!!!

tp aku syg hang,...
***DIVA***

feelinblue said...

huhuhuhuh..

sedey aku.

ntah la.
aku wat kptsn nk gunting nie pun sbb ko pun tau rmai yg xske dgn rambut aku.

so aku dh tak tahan ble org dok ckp psl rmbut aku.

plus.
aku plak dh de t'jwb baru.
so nak tak nak aku kna ptong gak.

tp xsngke nie hasilnya.
huhu

takpe la.

aku try jd kuat.

mybe tis is a new me.

thanks. a lot.

i luv u too.

**diva**

Anonymous said...

tipu aku lg???
kata bukan sebab org ko nak potong rambut,..
nape dgn rambut ko dulu,..
menyakitkan mata mereka ker,..???
nape dgn rambut ko dulu,..
die ke yg wat semua kerja n tggujawab baru ko tue???

watever la syg,..
yg penting ia dah berlaku kan,..
mau xmau,..
ia xkan kembali,..
huhuhu

love u so muchhhhhh,...
huhuhu
***DIVA***

@ngsa said...

yg indah itu bukan dimata, yang indah itu hadir dijiwa.

Anonymous said...

very thehhhh,..
blh than gak cik @ngsa nie,..
huhuhu

feelinblue said...

**diva**

huhu

aku tak tau nk ckp per.

bia la.
aku dh lupe pn.

skang.
mulakan hdop baru.
hihi

love u too.

feelinblue said...

angsa.

yer.

yg indah 2 hanya sementara.

lebiu~

feelinblue said...

**diva**

ha tau xpe?
hihi

tp spe kah si angsa itu?

BuLaN iTu aKu said...

adoiyaiiii
sudah hilang....
hish...
tak ape...
kamu tetap kamu...
tapi..
meh sini jap nak tengokk
ish...
hensem je

feelinblue said...

bulan.

huhhuhu.

nsb bek de kenangan rmbut nie dgn fotoshoot kan?
hihhii