Thursday, October 8, 2009

jamuan hari raya. ahh makan!

pada selasa lepas yakni 6hb 10 09.
telah diadakan jamuan hari raya bg student course sy.
maknanya sume ade. edu+pure.

hmm.
mula2 cm malas nk pg.
dengan asainmen belambak mntak disetelkan.
tp.
tp.
xboleh.
kena pg jugak.
inimakanpunyaceritala.
mana boleh tinggal!

hmm.
jamuan ini telah dihandle oleh junior2 yg comel2 sume dr sem 1.
wah,gigih korang.
thanks adik sekalian.

dan tema kaler bg batch sy adalah.
hitam.
mula2 wonder gak nk pg kubur atau wat?
tp nk wat cmne kan.
terima seadanya.

mula2 igt nk pakai kemeja bersama riben.
then dpt call dr din.
eh2 dorang sume pakai bju melayu.
by hook or by crook kna pakai bju melayu gak.

ohh ya.
bju melayu ek.
oke..

then.
the majlis.
meriah sgt!
warna warni.
bnyaknya makanan!
sate!
wah,kuih raya!

kwn2.
cantiknya korang.
hehe

betul2.
kwn2 sy sume manis2.

dan kamipunmakandenganlahap
(ekceli aku jer sbb lapo sgt!)

dan.
yg nie aku pelik.

kwn2 sekalian.
anda juga suke berpitcha~an?


INIFOTOKAMI
wif rina,my bestie.
sejak dr f6 kami bersama.
dan sampai skang jgk.

dan sampai kapan pun.



wif aimas.
thanks 4 the kek batik.
sedaap deh.


wif ina.
dia cantikk!



mereka.



dan ini saya.
hehe

extra1 :ekceli xpuas makan.sbb bnyak berpitcha~an
extra2 : nmpak seseorang!

3 comments:

F a N T a S Y said...

faer.kau sgt2 smrt!

baidewei,
aku pon ade bju kaler itam
nk melaram ngn kau ah

:P

BuLaN iTu aKu said...

wah serba hitamm..
cantikk
nampak eligen

Anonymous said...

nampak terlalu keseorangan!!!

huhuhu
anyway,..
kasut ko cantik dik!!!