Sunday, October 18, 2009

kisah ~fotoshoot`

haih.
lupekan sejenak cerita mereka yg sakan berhanjingan di sini.
feelinblue sedih dgn pe yg berlaku.
msing2 berhanjingan,bermakian sesame sendiri.

kpd anonimus.
sy ckp baik2.
blog nie sy wat bukan ats tujuan mcm nie taw.
awk tgk pe yg dh jd?
sy taknak gado dgn awk.
sy xknl awak n maybe awk pun xkenal sy,kn?
so.
pliz jgn cemari blog ini.
boleh?
klw awk nk gado dgn mereka.
silakan.
wat blog sendiri n truskan makian anda di sana.
can u?
sekian.

erm.
feelinblue xkesah org nk ckp pe.
janji feelinblue tau spe feelinblue.
n yg penting feelinblue bahagia.
2 yg lebih penting.

ptg td de fotoshoot dgn cik bulan.
ya.
mmg dia montel.
tp dia ttp comel.
dan sgt hebat.
believe me.
sedih tgk makian ~anon~ pd cik bulan.
dia tak salah taw?

dan.
sumenya berjalan lancar.
kami sume bergambar mngikut kretibiti masing2.
wlwpun hujan pd mulanya.
tp tetap cool~
hehe.

nk nengok pic kami?
ooh belum masanya.
hehe.
nnt bru nk amik kt cik bulan.
sabar yaa.

tp feelinblue de la jgk amik pic gne fon sndiri.
hehe
2 sudah mesti.
tp xla secantik DSLR cik bulan.
hehe

hmm.
layan je la pic2 ini.
oke?

INISAYA
hahah.
i luv tis pix :)

mau?
hehe

mncari best shot.

bukan jiwang,oke?
HAHA

~special~
lebiu~

thanks bulan.
kamu ttp comel.

extra1 : thanks bulan n kwn dia yg setia mmbntu. hehe
extra2 : pic yg dgn DSLR bulan akan menyusul next entry,oke?
extra3 : pic jiwang di atas jgn dicopy paste,oke?
extra4 : hnya utk si dot.dot.dot. HAHA

8 comments:

BuLaN iTu aKu said...

hehehe
biarkan mereka mengata.
gmbar yang belum edit ade dengan teh n anis
kalau gambar yang edit akan mnnyusul
aku akan pass melalui email
sila add ym aku
chubbylinda20@yahoo.com.my

giLe kEntAnG said...

ouch, pic aku xde....huhu..
memang best kan
bile2 lagi mahu bergambar ha..???

exam nak dekat..jgn lupe study k

F a N T a S Y said...

bestnye photoshoot tadi

hihi,,bebile nk g lagi
tau!

:D

@ngsa said...

happy deepavali~

mekasih dan the sweetest thing i ever know is yuh!

feelinblue said...

bulan.

hehe.

thanks sgt2.

nnt kite fotoshoot lg.

feelinblue said...

teh.

aku snap gne fon aku.

so mne de pic kau.
HAHA

aah stady k.

feelinblue said...

anisss.

hehe.

nnt kite fotoshoot lagi dan lagi.

feelinblue said...

angsa.

haiyoh.

hepi diwali jugek.

kau cintakan aku ke?
HAHA