Thursday, October 15, 2009

sungguh,sy mahukan dia!

hari ini.
sgt sejuuk.
hmm.
hr nie kls feelinblue sume cancel.
hey2.
feelinblue bukan ank indu oke nk smbut deepavali.
itu ~angsa~ ya sambut!
HAHA

erm.
hr nie bgn lambat.
mklum la bukan slalu kls tade.
so hr nie tdooo jer~
sgt seronok.
tmbah pulak cuaca sgt dingin.
kesian tgk berry ke kls.
aku dh ckp takyah pegi.
tp kau degil.
tgk2 xsmpai bpe minit kau blik.
kan kelas batal.
HAHA
feelinblue ade 6th sense oke.

so.
feelinblue guling2 saja atas katil hr nie.
nk mndi pun malas.
aahh.
bukan selalu.
xmnd pun org tatau.
kan?
cume ade la org2 tertentu yg tau.
HAHA

ptg plak perut dh main lagu rap vs indie.
mntak disuapkan nasik.
tp perut tade selera mau makan.
mls mau ninggalkan katil yg agak tdk empuk.

nak tak nak.
berry jom teman aku makan.
dh xmampu menahan rasa kelaparan.

aduyai..
dh kul 4 bru nk mkn nasi?

ini muke budak busuk + malas.

mls nk bangun!

hmm.
malam pulak xde selera nk makan.
sbbnya.
ntah la.
feelinblue rse sgt sgt sgt nk mkan dia.
dia?
ya.
dia.
KFC!

ya.
nk mkn KFC!
lapo.
nk mkn ayam goreng.
dinner plate + nsi ayam shj + coleslow lebih.
nak.
dh lme xmakan KFC.
sgt rindu.
npe la dlm nie xde KFC?
huhu.

spe nk bwk feelinblue mkn KFC?
xde spe.
huhuhu.

nk mkn.
KFC.
sungguh.
sy mahukan dia!



sy mau makan KFC.

extra1 : lapar!

7 comments:

angsa said...

kuang jaq. ang sambut thaipusam.

angsa said...

sy pon sungguh mahukan dia

feelinblue said...

angsa.

HAHA

spe kau eh?

misterius betul.

wink2.

BuLaN iTu aKu said...

happy diwali...
jum kite mkn kfc..
muka feelinblue selepas bangun tido sangat seksi

feelinblue said...

bulan.
hehe

hapy diwali jugek.

sexy?

HAHA

F a N T a S Y said...

aku pun mahukan dia

tp adakah dia mahukan aku.

ya?

Anonymous said...

aku pun mahukan die,..
tp dalam mimpi jelah,..
a** cu**...

KFC??
lapaq gak,..