Wednesday, November 18, 2009

hati yg terusik~

kadang2 hdup xspt yg kita selalu harapkan.
xspt yg kite impikan.

kdg2 kite kna berdepan dgn hakikat sebuah khidupan.


"hidup nie umpama gula2.kdg2 manis. masam. dan jugak masin".


yer. ini kehidupan.

aku selalu mngharapkan khidupan yg indah2.

mengimpikan keluarga yg bahagia.
lengkap serba serbi.
dan jugak hubungan yg mampu menggetarkan jiwa.


tp.

hidup kdg2 kna berani terima knyataan.

yg xsume yg kite hrpkan.
kita akan dpt.
ini yg aku alami skang.


yer.
silakan ketawa.
mmg aku sedang kecewa.

panas yg diharap smpai ke ptg.

rupanya hnya sempat ke tgh hari sahaja.


kdg2 org tak nmpak syg kita.

kdg2 org tak hargai apa yg kita beri.


biarlah.
aku caya yg satu hari nanti org akan sedar yg betapa kita menyayangi diri die.
dan selalunya.


bile kita dah kehilangan seseorang.

baru kite sedar betapa berharganya die dlm hidup kita.


aku tau yg kdg2 kite kna berani terima knyataan.

tp knyataan yg pahit tuh la yg ssh kita nk terima.


dan jenis aku.
susah nk patah blik.
klw aku dh syg org tuh.

aku akan syg betul2.

mungkin betul ckp org.

klw kita sygkan seseorang. jgn syg 100%.

tnggalkan sedikit ruang utk dikecewakan.


penah tak merasai hati penat?
ya.
skang aku tau pe yg dimaksudkan dgn hati penat!

but.
deep inside. hati nie xkan penah penat.
pe nak wat?
hmm terima je la. berlalu tanpa kata.
dah org xhendak.
takkan kita nk sujud segala?

wlwpun itu yg dibuat.
wlwpun ego entah mna dicampak.


tp. tetap beku~


terimakasih.

wlw pun sekejap.

tp cukup mendamaikan.

sgt membahagiakan.


ketahuilah yg hati ini masih merindui.

im still here..
n u still my dealova..

terimakasihcinta.

maaf andai ada salah silap kt mana2.
ketahuilah yg semua ini tdk pnah dipnta utk terjadi.

n i guess tis is the last time..


always miss u~

lagik?


always lebiu~

lagik?


**no more lagik dear...

extra1 :Selalunya setiap lagu yg aku minat menggambarkan kisah hidup aku bersama dengan seseorang. bila aku dengar specific song, it makes me remember all of the person that I care. Huhuhu.

Rossa -
Tegar

Tergoda aku 'tuk berfikir

Dia yang tercinta

Mengapa t'lah lama tak nampak Dirimu disini

Jangankan ingin ku tersenyum

Tak ada gairah

Kuingin s'lalu bersamamu

Kini ku resah...

Diriku lemah tanpamu

Oh... oh...

Gapai semua jemariku Rangkul aku dalam bahagiamu

Kuingin bersama berdua selamanya

Jika kubuka mata ini Kuingin s'lalu ada dirimu

Dalam kelemahan hati ini Bersamamu...

Aku tegar...

Aku tegar~


extra2 : If u r with someone currently, i'll pray for ur goodness and i hope u r happy with ur choice. -hati yg terusik-


pic yg memenangi hati bulan.
wlwpun tak menang overall.
but.
konsep pic ini dihadirkan melalui
ekpresi terhadap seseorang.
thanks. 4 the inspiration~

4 comments:

DIVA sopan said...

xper,..
blajar dari pengalaman syg,..

yg penting aku tetap syg ko faer,..

lagu hanya karya org,..
kita jer slalu rasa kena dgn diri kita,..

aku akan biarkan KAU PENDAM SEBUAH DUKA,..
dan aku yakin ko memg penuh KESETIAAN terhadap cinta,..
dan hidup nie mesti KAU TERUSKAN,..

love u faer,..

selamat perjalanan balik kg,...

aku pasti rindu ko nanti,..
ko pun paham kan,..
huhuhu

feelinblue said...

huhu..

dan lagu2 tue mmg memerli aku!

huhu..

thanks diva..

4 everything!

DIVA sopan said...

xde makner la,..
tue sume lagu fav aku,..

aNiSa hANg tUaH said...

i will missing you dear

pix itu sgguh cantik

evan tak menang tapi
tetap menang dalam hati ini