Tuesday, November 10, 2009

kisah seterusnya~

kenapa jejaka itu menangis tersesak esak?
hmm.

sbbnya.

die berasa kecewa kerana di dlm setiap CD yg dibeli oleh perempuan itu terkandung surat yg mnyatakan rasa kasih,cinta jejaka itu terhadap si gadis.

dan CD-CD tersebut langsung tdk pernah dibuka oleh gadis tersebut hingga ke akhir hayatnya..
dan gadis itu pergi tanpa mengetahui bahawa jejaka itu juga mempunyai perasaan kpdnya..

kedua duanya saling menyintai tp xpernah terucap..

so. moral of the story.

"declare ur love before its too late "

~~~~THE END~~~~


foto yg tiada kaitan dgn story di atas.
extra1 : lebiu~

4 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

hmm
berterus terang tu sangat penting!
kn?

maybe dirg takut ..
dan berfikir
bertepuk sebelah tangan
sampai mati pun cinta tak terucap

...

kau rase kat dunia sana.
diorang jumpe tak?

Tuhan baik..
mesti diorang dapat cantum kasih..
dekat dunia sana

feelinblue said...

anisa.

hmm.

klw kita suka dan syg seseorang.

better bg tau.
huhu

lebih mengucapkan dr memendam.

aku pun harap begitu.

Al Fatihah..

DIVA sopan said...

aku seorg yg berterus terang,..
tp kalu bab ati dan prasaan,..
aku lemah,..
aku jd lemah selemah manusia,..

aku lebih ska melihat die bahagia dr jauh,.
sebab aku thu,..
akan xkan dpt memilikinya,..

BuLaN iTu aKu said...

tahu tak pe..
kalau suka cakap je
kang kalau terlepas baru padan muka