Monday, November 9, 2009

love story~

seorang gadis mengetahui dirinya menghidap kanser.
dan cuma ada 3 bulan saja masa utk hidup.

bg menghabiskan sisa2 hidupnya.
lalu dia hari hari ke kedai VCD di sebuah bandar.
bukan utk membeli VCD sgt pun.
tp hnya utk melihat dr jauh jejaka yg amat dicintainya.
walaupun tdk prnah terucap.
namun.
cukuplah sekadar di kejauhan sehingga jasadnya pergi.

setiap hari gadis itu akan membeli sekeping CD.
lalu.
masa 3 bulan berlalu jua.
gadis tersebut telah pergi selamanya.

dan si jejaka.
hairan sungguh kerana gadis tersebut tdk lagi mmbeli CD di kedainya.
lalu.
jejaka tersebut pergi ke rumah si gadis.
lalu.
si ibu menyatakan bahawa anaknya telah pergi meninggalkan alam dan seluruh isinya.
dan.

jejaka tersebut tdk mampu menungkap kata wlw sepatah pun.

dan.
si ibu membawa si jejaka ke blk ank gadisnya td.

dan alangkah terkejut si jejaka melihat kesemua CD-CD yg dibeli si gadis tersimpan rapi tanpa dibuka sekalipun!

dan si jejaka merasa sgt sedih lalu menangis teresak-esak...

sebab apa?

to be continue~~~


10 comments:

DIVA sopan said...

feelinblue :

ad kena mgena ke dgn per yg ko ckp semalam tue???

cite gdis tue mcm aku,..
tp yg mbezakan,..
cumer aku sht walafiat jer,..
alhamdulillah,..

ari2,..
aku basuh baju nak tgok die,..
huhuhu

aku tunggu sambungan nyer ek???

tp naper laki tue nagis???
adakah die juge ska akan pukie tue???
huhuhu

bnyak persoalan nier,..

feelinblue said...

xde kna mngena..
nie cte lain..

ha 2 la kne tnggu entry yg seterusnya...

hihihi.

tnggu taw!

DIVA sopan said...

harussss,..

rindu kt ko syg,..
lebiu,..
huhuhu

aNiSa hANg tUaH said...

aku nak tau kisah selanjutnya!
pelis
sgt teruja

kapan mahu update?

kuyie said...

aduh ble palak to be continue....to be continue ble lak nih....minggu dpn????

feelinblue said...

anisa.
HAHA

tnggu taw..

feelinblue said...

kuyie.

HAHA

tak la smpai mnggu dpn.

lalalalala

giLe kEntAnG said...

sebab lelaki tu tulis surat kat perempuan tu menyatakan yang laki tu pon suke kat perempuan tu

dan laki tu letak dalam cd
perempuan tu x bukak kan cd tu

dan perempuan tu x tahu yg sebenarnye lelaki tu pon suke kat dye

erm..

is it true faer..???

feelinblue said...

teh.

HAHA

ntah?

tnggu entry seterusnya.
ek?
hihi

DIVA sopan said...

citer bocor ke pa ek???
choi la korang,..
xnak share dgn aku!!!