Wednesday, November 18, 2009

ucapan?

ketika ini masa hampir dirasakan sudah ke penghujung.
diam tak diam.
dah habis pun sem nie.

sem yg sgt mencabar dan mendamaikan.
dan jugak. menyedihkan.

sedih sgt nk tnggalkan sem nie.

dan bg aku.

kesedihannya berganda!

hari nie feelinblue dh nk balik kg.
yer.
kali ini dgn harapan.

ingin melupakan semuanya!

ingin pelihara semula rambut.

ingin mnjadi yg terbaik.

**utk diri sendiri.

bye2 sume.

buat kwn2.
thanks so much.
4 the memory.
bnyak yg kte kongsikan bersama sem nie.

**lasbela ke kuala perlis
**umah mak angkat
**ronda a.star subuh2
**jelajah uptown
**konsert diraja
**pesta konvo
**roadshow ke sg petani
**fotoshoot dgn bulan

kenangan tuh sume takkan dibiar meluput.

special 2 anis.
thanks sbb knalkan aku pd dunia belog ini.
sungguh di sini punya sume figura!
sntiasa kuat aniss dlm mnempuhi hdup ini.
dan semoga kau dan famili berbahagia :)

special 2 che pit @ diva.
thanks sbb sudi dgr semuanya.
thanks. thanks. thanks.
aku harap aku kuat.
aku harap.

special 2 teh @ gila kentang.
npe kau sudah tdk berbelog?
hmmm.
thanks vote aku!

special 2 bulan @ cik liinda
thanks sbb siram mnat aku dlm fotography.
thanks utk sesi fotoshoot yg sgt hebat.
dan utk contest yg sgt menarik.
siyes. kamu kretip.
dan harap dpt bekerjasama lgik sem dpn.
teruskan berkarya :)

special 2 angsa.
thanks sbb sntiasa alert dgn blog ini dan menyimbah keringat pd dri ini.
teruskan membiru~~

dan buat semua kwn2 uum.

thanks..

harap jumpe lagik sem dpn dgn semangat baru.
gudluck 4 ur result..
jatuh bgn kite disebabkan diri kte sendiri..

selamat hari raya aidiladha..
klw nk dtg umah.
atau nk post kad raya.
HAHA
nie alamat k.
4ff jalan dato kg manjoi 30020 ipoh perak.
HAHA
sempat pomot.

haih.
npe xde mood eh?
sungguh!

sy penat.

dgn sepenuh kesedihan.
feelinblue nk lontarkan kata2 ini.

~~selamat tinggal sume~~

10 comments:

DIVA sopan said...

tima kasih cz sudi jd kwn aku,..

aku akan try p umah ko,..
***jauh la,..

aku pasti akan rindu hg,..
siri,..

rindu dgn ajukan hg pada adam,..
huhuhu

kita tetap jd kawan ek,..
sampai aku mati,..

biar aku mati lue,..
huhuhu

feelinblue said...

diva..

aku tnggu ko dgn tetttttt dtg.
HAHA

aku dh bg alamat dh tue.
huhu

aku pun.
psti merindui ko..

huhu

jgn sebut pasal mati.

ia pasti dtg bile tiba masanya.

DIVA sopan said...

sape tedddd,..
GOMBAK ek,..

giLe kEntAnG said...

nah, aku sayang kau gak,,thanks ataS EFFECT PIC YG buat aku ter k******G tu..hahaha

lucah beb, xmo lagi amek pic cam tu sem depan..wakakakak

selamat berenjoy2....

aku de program sem depan..ko kene join k

aNiSa hANg tUaH said...

faer

thanks yer

aku akan igt kenangan kite

sampai bila2


:)

kau sntiasa ada di sini <3

Anonymous said...

semga kenangan indah kite sume akan menjadi memori yg paling berharga untuk sem ni.....

jumpe lg sem depan...

salam sayang dan
kerinduan untuk semua....

Assalamualaikum.....

selamat tinggal semestar 3 2009/2010

feelinblue said...

teh.

program pe?
hihi

mesti join!

thanks teh.. :)

jmpe lagik ek.

feelinblue said...

anisa.

thanks jugak..

rindu korang.

feelinblue said...

anon.

aku tau kau jbiy.

hihi

sory sbb tnggal ko sesorang.
huhuu

jwb exam elok2 ek.

huhu

bye2 ank jengka!

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.