Thursday, January 7, 2010

aku lelaki biasa~

yer.
lame xupdate blog.
maybe ramai dh bosan pun.
asyik2 cte pasal hati dan perasaan.

kdg2 feelinblue terfikir.
masih adekah hati dan perasaan dlm diri ini?

ade kot? dan maybe jugak takde?

**feelinblue mahu ke kls dgn muke yg comel seperti selalu ( HAHA) tetapi lately die sering memberikan ekspresi yg mmbuatkan org lain tertnya2 mana muke comel tersebut.
maaf kawan2. yer saya akui mata sy bengkak.
senyum saya tak ikhlas.
sy dh tak aktif dlm kelas.

jgn ditanya kenapa okei?
biarla feelinblue terusan melayan perasaan biru beliau.
mungkin die mmbutuhkan sedikit masa utk dirinya sendiri.
**masa merupakan penawar luka yg paling mujarab.

ini bukan masa utk bermadah/berpantun okei?

haiyo.

tp tolong.

hakikat ini tak mungkin berubah.

feelinblue masih punya hati dan perasaan.

fullstop**

FEELINBLUE
sy dh lame xbergambar.

extra1 : suke lagu krisdayanti : aku wanita biasa~

7 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

faer
aku pon suka suka lagu KD tu

aku tak penah bosan dgn cerita cerita kau

aku sentiasa dibelakang kau dan menyokong kau

okei?

feelinblue said...

anis.

hehe

thanks... :)

kite kawan.

BuLaN iTu aKu said...

Kadang2 kita tewas dengan perasaan kita sendiri..
tapi jgn sesekali menyerah kalah

chempaka ungoo said...

aku setuju sangat ngn ayat ko

"masih adekah hati dan perasaan dlm diri ini?"

aku pun berasa sedemikian...

feelinblue said...

bulan.

kadang2 aku tak kuat.

feelinblue said...

aidie.

kan?

biarkan ayat ini tergantung..

DIVA sopan said...

ska pic nie,..
very thehh,...