Tuesday, January 26, 2010

declare ur love b4 its too late~

If you're mad with someone..
and nobody's there to fix the situation.
You fix it.
Maybe today, that person still wants to be your friend .
And if u don't, tomorrow can be too late .

If you're in love with somebody.
but that person doesn't know... tell her/him.
Maybe today, that person is also in love with you .
And if you don't say it, tomorrow can be too late .

If you still love a person that you think has forgot you...tell her/him.
Maybe that person have always loved you.
And if you don't tell her/him today , tomorrow can be too late.

If you need a hug of a friend... ask her/him for it.
Maybe they need it more than you do.
And if you don't ask for it today, tomorrow can be too late.

If you really have friends who you appreciate... tell them.
Maybe they appreciate you as well.
That if you don't and they leave or go far away today ,
tomorrow can be too late...

utk semua yg berada di sisi saya ketika saya :
susah
senang
gembira
suka
suka
sedih
menangis
menangis
menangis
dan.
menangis.

thank u so much~
sy sayang kalian~

IKHLAS
thank u so much~

extra1 : ya. sy masih cintakan kamu~

16 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

i need sumone to hug me,
will you?
aku sayang prince
aku suka J.


aku harap kau akan sentiasa tabah..
kau seorg yg kuat

dan,

cantik wajah baru blog kau

thumbs up

:)

feelinblue said...

anis.

aku tau kau syg mereka.

tp.
kau kna korbankan sesuatu utk sesuatu.

**cinta tak semestinya memiliki.
kan?

thanks..
blog nie la tmpat aku luahkan rase.

aNiSa hANg tUaH said...

faer
ya.
adakah aku akan kecundang
itu aku tak pasti'jawapan hanya pada Tuhan

faer.
cinta menyakitkan jika kita tidak memiliki

feelinblue said...

anis.

memang menyakitkan.

**sgt.

tp. itu ketentuan.

1 hari pasti akan hilang...

cume,kita xtau bile.

Kyuubi_85 said...

ya betul, esok mungkin segalanya dah terlambat..
cinta itu ketawa dan air mata. Jika kita mencintai seseorang, x semestinya kita harus milikinya.. apa yang terbaik, doakanlah kebahagiaan untuk sidia, dan relakan dia bahagia bersama org plhnnya, pasti hatimu lebih tenang.. (*_*)

feelinblue said...

kyuubi..

kamu spt tahu ape yg aku rase.

thanks~

Kyuubi_85 said...

feelinblue, mungkin aku tak tahu apa dah terjadi dengan ko... tapi rasanya entri ko ni membuatkan aku terkenang semua kisah lalu aku... semua yang pernah terjadi pada diri aku dulu...

Aku pernah terluka yang amat sgt, pernah ditipu... dan aku jatuh... aku jg pernah rasa nak tamatkan je hidup aku dulu... semuanya kerana satu je... cinta

tapi aku belajar untuk merelakan dia pergi, bukan 100% aku relakan... dan apa yang aku buat tu memberi ketenangan dalam hati ku... biarpun bukan 100%, namun aku ada sedikit kekuatan untuk bangkit,...

aku harap ko juga begitu... mungkin apa yang terjadi pada kita x sama, tapi aku yakin, perasaan aku masa tu dan ko skrg ni sama...

feelinblue said...

kyubii..

thanks.

aku cuba. bukan aku tak cuba.
dh lame aku cuba.

tp.
perasaan nie ssh nk hilang. aku tak tau npe.
maybe aku syg die sgt.

cuma.

aku paham.
aku bukan sape2.
aku sedar diri aku.

dan aku sedang ke arah itu.
aku nk lupakan die wlwpun hakikatnya makin hari aku makin xbole lupakan die.

die sntiasa mekar dlm ingatan aku.
hari demi hari.

mungkin aku bole bahagia dgn org lain.

mungkin.

cuma wat masa nie.
aku xleh lagik.

merelakan dia pergi.
dan merelakan jiwa aku pergi jugak.

**wlwpun sakit.

Kyuubi_85 said...

Aku tak ble nak kata apa... tapi jangan paksa diri untuk melupakan dia kerana semakin kita paksa, semakin kuat perasaan tu bertapak dalam hati kita...

anggap je yang ada seorang lain yang sedang menanti awak, dan dia bukan lah jodoh yang dicari...

Aku pernah tebca dalam satu buku, katanya "biasanya bila pintu kebahagiaan tertutup, orang akan sentiasa melihat pada pintu yang tertutup itu sehingga mereka tak nampak ada pintu kebahagiaan lain yang terbuka untuk mereka" Aku tak faham sangat apa maksudnya, tapi diharap in dapat membantu dan dapar emmberi sedikit kekuatan..

cheers!!

feelinblue said...

kyubi..

aku pun penah dgr jugak..

mmg pun. cuma bila kita dlm situasi cmnie.
kte takkan nmpak pe yg menanti kita pd hari esok.

aku percaya ade sumthin yg menanti aku.

cuma. wat masa nie aku lum mampu lagik nk lupakan sume nie.

aku jatuh.
terduduk.
tersungkur.

dan utk bgn balik.
mmg memerlukan semangat yg bukan sikit.

wat masa nie.
aku cuma bole doakan kebahagiaan dia.

utk aku. biar la aku rawat sendiri luka2 semalam.

Kyuubi_85 said...

aku percaya ko boleh... :D

Semua luka itu akan pergi bersama masa yang berlalu pergi... (*_*)

feelinblue said...

kyubi.

dan masa semakin hari semakin pantas berlalu.

namun.
hati ini semakin hari semakin menyeru namanya!

Kyuubi_85 said...

anngap je yang dia akan kembali lagi... janganlah mengharap pada dia lagi... segalanya tidak akan berakhir jika terus mengharapkan dia akan kembali...

feelinblue said...

aku tak mampu.

aku tak kuat.

biarlah.
aku hdup dgn kenangan dulu~

thanks kyubi..

Kyuubi_85 said...

biarla kenangan tiu yang mengubati sakit itu... :D

feelinblue said...

kyubi..

aah.
2 yg aku wat skang..

dan aku harap aku kuat.

aku kuat. kan?