Saturday, January 30, 2010

februari~

selalu org kaitkan bulan februari dgn cinta.
maybe sbb valentine kot?
tp bg feelinblue sendirik,xpenah pun nk nyambut benda neh.
cuma. klw bulan februari tuh,mood cintan cintun tuh lain sikit la.
agak sentimental sket bulan februari neh~

so skang dh nk abes pun bln januari.
cpt jer masa berlalu,kan?
esok,bulan baru akan menjelma.

bulan februari yg mungkin dinanti nantikan oleh sesetengah org.

bg yg bercinta.
mungkin bulan ini sgt sesuai utk kamu mnyemarakkan lagik ikatan cinta tuh. dan berdoa supaya ikatan yg terjalin kekal selamanya.

bg yg tgh solo.
mungkin kamu hanya dpt melihat bgaimana seronoknya kwn baik kamu merancang mkn malam romantik dia dgn kekasihnya.

bg yg putus cinta.
saat ini apa yg mampu dibuat adalah hanya berupaya memejamkan mata dan cuba mengusir jauh kenangan2 yg hanya membuat dada teresak rindu yg tak terkata.

bg feelinblue sendiri.
bulan ini biasa je.
xpenah pun ade nilai sentimental.
lagik pun bulan ini tak pernah tersenarai dlm bulan yg feelinblue nanti nantikan.

cuma. kdg2 seronok tgk kwn2 yg xsabar nk tnggu bulan februari nie dtg.
yela,sume seronok nk sambut 14hb tuh yg klw kita sedar.
xperlu disambut pun. kan?

klw nk hargai cinta. xperlu tnggu bulan februari bru nk sambut itu ini.
xperlu ada bulan tertentu nk tunjukkan syg kita pd si dia.
cuma. pe yg perlu.
hargailah si dia selagi dia masih mampu kite tenung. tatap. dan. lihat.

so. dlm mood cinta nie kan.
feelinblue nk kongsi la sikit. **sikit jer.
kisah-kisah yg tak sempurna yg feelinblue pernah alami dulu.
dan kesannya sampai skang.
wah. ini edisi special taw.

so. jom kite mulakan.

**kredit utk majalah MASKULIN edisi cinta februari 2010 di atas helaian2 yg cukup bermakna utk tatapan kita semua,si pemuja cinta.

TIKA BERCINTA


its true~
suatu ketika~
busuk~
feveret~


TIKA JATUH




hatiku lari~
terbelenggu~
disember 09~


HERE AND NOW


dh lame tak bergambar~
aku tetap si gigi arnab yg nakal~
dan kadang2,aku pandai berpura pura aku bahagia.



jgn lupe dptkan maskulin edisi februari di pasaran.
**pomot jap.

extra1 : selamat memuja cinta!!
extra2 : semoga dikau berbahagia. amin~

9 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

aku cinta
aku rindu

kau~

Zuewairy said...

bbg aku feb.. same jer ngan bulan2 lain.. hehehehe;)

feelinblue said...

anis.

aku cinta.
aku rindu.

dia~

feelinblue said...

zuewairy.

hehe. kan?

bg setengah org.

ini bulan utk mereka memuja cinta.

Moon Death Spell said...

bulan untuk membuat anak....
musim mengawan tiba

feelinblue said...

HAHA

yeke?
betol jugek~

Kyuubi_85 said...

hahaha... mood cintan cintun dah tiba...
tapi betul tu, aku stuju dengan ko... Kalau nak tunjukkan cinta, bukan bulan feb je... Everyday is valentine... :D
tak perlu sangat nak sambut bulan ni..

feelinblue said...

kuybii.

tau xpe~~~

Kyuubi_85 said...

hehe... (*_*)