Thursday, January 14, 2010

sejak kebelakangan ini~

hye all.
sehat?
feelinblue xbpe nk sehat.
aah demam.
hihi
plus selsema.
batuk otw.
HAHA

padan muke.
minum lagik ais banyak2.

di hutan ini sungguh panas. siyes~

time kite demam ataupun xsehat.
cpt jer teringat kt org yg tersayang kan?
xkira la jauh ke dekat.
xkire la lover ataupun family.

rindunya.
kt spe?
kt sesape yg merasakan diri die dirindui.

bnyak pesanan.
**jaga kesihatan.

yer saya jaga elok2.
tp kadang perasaan tak terjaga.
xpe ke?

ntah.
feelinblue tgh xbrape nk betol.
HAHA
bukan pengaruh ubat oke.

sudeh~

motif ckp sume nie adalah utk menghilangkan kebosanan.
dan jugak.

melontarkan kerinduan~

sepi. demam. sedih.
**sila menjauh~
SO SICK
ku rindukan dia~

extra1 : jgn risaukan saya okei.
extra2 : miss u too!

3 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

faer
aku pon demam
aku down

dan
aku harap kau ok

feelinblue said...

aku harap kau pun oke.

dan aku harap aku pun begitu.

DIVA sopan said...

aku juga rindukan dia faer,..