Monday, January 25, 2010

seluruh jiwaku pergi~

lame xupdate blog.
masih adakah pengikut feelinblue?
harap2 ada.
klw xde pun,xpe la.
kesuntukan masa mmbataskan feelinblue utk update blog.
sgt bz. ya.
dan jugak. xde cerita menarik yg nk dikongsikan.
sume cite sedih. so,xbesh kan?

rindu nya kt blog.
rindu kt kwn2 blog.
anis.
bulan.
che pit.
aidie.
berry.
mana eh korang menghilang?

nk cte pe?
ntah la.
cte pasal hati dan perasaan yg tak berpenghujung kdg2 bole wat org bosan kan?

seikhlasnya.
feelinblue sgt tak ok.
senyum paksa.
gelak pura2.
itulah dia.
inilah saya.

masih mampu bergelak ketawa dgn kwn2.
sungguh,aku tak nak kwn2 tanya npe bersedih xhabis2.
sungguh,aku tak nak kwn2 kena tempias.

igt lagik.
mase hr yg feelinblue tak kuar bilik agak sehari la.
tak mampu utk bangun.
dan mlm itu sgt lapar!
tp xberdaya nk jd cm selalu.
gelak kuat2. makan ayam goreng pun cm xsemangat.

dan aku rase kwn2 pun xde semangat jugak.
tgk sume diam je.
mcm berkabung plak.
haih,dorang plak yg over eh?
HAHA

2 la penangan klw aku jadik senyap.
sume akan jadi sunyi sepi.

so. aku taknak sume diam menyepi.
aku nk sume happy.
wlwpun dlm hati hnya diri sendiri yg tau.

kadang2 aku rase aku kuat.
aku rase.
tp...
kadang2 aku rase aku lemah sgt.
sgt2.

menangis?
dh jd habit kot..
klw dulu aku la org yg paling bangga sbb aku paling susah nk menangis.
**sgt susah.
tp bile dh dpt menangis cm skang.
ianya seakan tak mau berhenti lagik.

aku cuba busykan diri dgn wat sume benda.
tp..
lumrah la kan.
kite tetap akan ada masa berseorangan.

ckp pasal bz nieh.
skang tgh bz dgn koir.
ptg nie (25hb) ade persembahan utk Tun Dr Mahathir.
wish me luck okeh..

afta koir.
silakan memeningkan kepala dgn asainmen pulak yg berlambak.
selamat ber-asainmen okei!

aku selalu ckp pd diri aku.
sudah-sudahlah.
cukup.

kali nie aku betul2 jatuh.
terduduk.
demi sekelumit harapan.
aku gadaikan seluruh hidup aku.
dan bile harapan 2 pergi mcm 2 je?
seluruh jiwa aku pergi jgk~

aku tak kuat.
ini soal hati.
hati yg terusik~

extra1 : sayu sgt dgr lagu kangen band ~yakinlah aku menjemputmu~


Yakinlah Aku Menjemputmu


Teringat selalu wajah kekasihku
Saat ku menuai lagu
Coba engkau dengarkan
Ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
Ku ceritakan kisah tentang kita

Peluklah tubuhku bila engkau rapuh
Saat kau mulai terjatuh
Aku datang menyelamatkanmu
Ini surga kita tiada yang menguasainya
Tempat kita bersandar dan bertakhta

Reff:*
Tenang sayang, ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemputmu
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinlah ku tetap milikmu

**
Tenang sayang, ku tepati janjiku
Kerna kau wanita terhebat
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu

Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinkan ku tetap milikmu

Back to Reff:* / **

Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu kau milikku


SELURUH JIWAKU PERGI~

18/11/09

hati yg tak pernah beku~

31 comments:

.::miEylo::. said...

weh,kuatkan semangat..
even aku xtau,tp ak xle tgk org menangis..
kuatkan smgt,tabahkan hati..

BuLaN iTu aKu said...

sayang,,.
plis dont cry..
kau kena kuat..
and kau kena ingat..
i be there for u..

raBy said...

abg! asal sedey sedey?!
abg slalu sgt sedey.
adk TAK SUKE TENGOK ABG SEDEY!!
tolong larh.
adk tgk gmbr abg mnangis
adk trus ase sebak,
ask cam pat rse...
;(

i miss u!

feelinblue said...

mieylo@fara..

HAHA
kantoi aku...

syyyyy.
diam2 sudeh~

aku ok la..
aku still leh gelak2 dgn ko dlm kls..
kan?

hihi..

biarla.
akan ada hari di mana aku akn noktahkan sume nie.

cuma wat masa nie.
aku lum mampu~

feelinblue said...

mieylo@fara..

HAHA
kantoi aku...

syyyyy.
diam2 sudeh~

aku ok la..
aku still leh gelak2 dgn ko dlm kls..
kan?

hihi..

biarla.
akan ada hari di mana aku akn noktahkan sume nie.

cuma wat masa nie.
aku lum mampu~

feelinblue said...

bulan.

betapa aku merindui ko..

bile nk photoshoot lagik?
hehe..

feelinblue said...

adik..

abg rindu adk sgt...
sgt!

huhu..

jgn la sedey2 ea?
abg xske..

im ok la..
jgn risau taw..
stady bebaik..
jgn mkn bnyak2.
nnt tembam..
HAHA

rindu adk sgt..
huhuhu

:(

aNiSa hANg tUaH said...

hai feelinblue
aku teramat setia dgn blog kau

:)

kau jgn sedih
kawan2 sentiasa ada bersama.

lefyu faer

feelinblue said...

anisa.

haha
aku tau kau salu folow aku.

lefyu 2.

Zuewairy said...

owh..kenapa?erm.. apa2 pun banyak bersabar ya;)


p/s: first time terjah blog kamo;)

feelinblue said...

zuewairy.

thanks sbb sudi folow.

:)

teruskan membiru okei!

Kyuubi_85 said...

bersabar la dengan segala dugaan yang kita tempuhi.. :D

deusXmachina® said...

jangan malas update blog
n all d best in ur life

bukan setakat terjah, siap follow n link blog ko lagi
erk888

feelinblue said...

kyubi..

thanks..

sy pon hrp begitu.

feelinblue said...

daus atau deus?

nama ko agk menarik.
hmmm..
2 sbb aku folow ko..
HAHA

tetttt~
sudeh~

okei.
akan rajin mengupdate selepas ini.

teruskan membiru okei~

Kyuubi_85 said...

weh, semangat2!!! :D
banyakkan berdoa je okey?

feelinblue said...

kyubi.

yeah.
tahnks!

ko spe enh?
hihi

Anonymous said...

akan senntiasa membiru bersama blog ini. tabahkan hati uolz!

feelinblue said...

anon.

spe kau?

btw. thanks~

Anonymous said...

anon adalah anon lah...motif nak tau...dah nama pon anon. messy sgt uolz nie tau. nok, runtuhkan tembok itu..kalo tidak kor tak kemana nok.

ini blog wirdah said...

i looikke to lagu tuh.
tapi aku lebih suke lagu bintang 14 hari-kangen band :)

feelinblue said...

anon.

biar la spe kau pun.

kau xtau pe yg aku rase.
pe yg aku alami.
hari2 aku yg berlalu penuh dgn rasa kecewa.

kau takkan pernah tau cmne rasenya~

feelinblue said...

wirdah.

thanks sbb sudi folow.

ea?
okei akn cr lagu tuh nnt~

Anonymous said...

feelinblue,

percaya la uolz, iolz pon rasa kekecewaaan itu.

merasa!~

feelinblue said...

anon.

ko merasa jgk?

aku tau.
n aku xpenah silap dgn hakikat yg satu nie.

tp. npe aku perlu lalui semua nie.

sedangkan.

every nite im crying out thinkin of tis!!

aku tolak bahagia dpn mata semata mata cinta aku yg masih kekal utuh di hati.

aku masih igt setiap bait2 kata yg diucapkan dulu.

dan ianya kekal menjadi azimat utk aku lalui semua nie~

Anonymous said...

feelinblue,
kadang2 words can be too sweet to memorize but unfortunately...it's not something that we must rely on. simpan je kata2 dia nok...slow2la lupakan dia..akan ada seorang yg lebih baik menggantikan dia.

feelinblue said...

anon.

mmg. kata2 tuh sedap jer di dgr.
dan mudah utk mengucapkan.

tp.
bukan mudah utk aku yg mendengar,melupakan!

yer. aku simpan dan akan terus simpan.
agar satu hr nnt aku akn ada sesuatu yg boleh buat aku tersenyum bahagia.

lupakan dia? penah dgr tak ayt nie?
semakin kite nk lupakan seseorang tuh.
semakin kuat ingatan kite pd die.

since dat day.
satu detik pun aku tak pernah lupakan dia~

dan skang. aku nk hdup dgn setiap kata2. moment. dgn die dlu.
wlwpun kejap. tp ckup mmbahagiakan~

Anonymous said...

laaa..susah2 uolz g contact dia. kan senang.

feelinblue said...

anon.

nk wtpe?
cuma skdr nk bg tau..

"i have someone that i have to look after now".

sampai mati,aku akan igt kata2 nie~

Anonymous said...

nok..jelas dia dah ada org lain. uolz setia x bertempat. uolz masih setia kat dia sampai sekarang ka? uolz pasti dia masih setia kat uolz walaupon dia dah ada org lain? uolzz...~

feelinblue said...

anon.

biarla.

seronok tau prasaan nie.

hnya yg rasa jer faham.

how it feels~