Tuesday, February 2, 2010

cahaya~

kadang2 feelinblue selalu rasa.
feelinblue dh bnyak wat org terluka.
yeke?
yer.
sangat.

hari ini. feelinblue dh wat org terluka lagik.
drpd terus melukakan. lebih baik feelinblue berhenti di sini.

utk dia yg ku panggil ~bintang~
maafkan saya. saya tak mampu lagik nk sakiti kamu.

yer. kamu yg sering mengisi hari2 saya dgn senyuman dan kegembiraan.
meski dlm hati penuh kedukaan.
tp kamu tetap tak pernah jemu melimpahkan sinar yg mendamaikan.

bukan saya tak cuba. saya cuba.
namun. sy perlu sedar hakikat yg hati ini masih menyeru nama org lain.

sy taknak kamu terus terluka lagik.

cukup sy saja yg rasa bgaimana rasa terluka~

mungkin sy perlu ruang utk menilai balik.
apa yg dah terjadi.

bukan niat utk pergi. cuma,sy tak mampu melihat kamu terluka lagi.
saya akn kembali,andai hati ini tidak beku~
dan saya harap.
kamu trus tabah dlm melewati semesta ini.

dan utk si dia yg ku panggil ~light~
maafkan aku. aku tak pernah mintak utk semuanya jd spt ini.
aku cuba buang kamu. buang. dan buang.
namun. kamu jugak yg hadir di dlm setiap helaan nafas ini.

percayalah. sedikit pun tak pernah kurang rasa yg dlu pernah terbaja.
dan tak pernah sedikit pun aku mmbuang kamu dlm ingatan ini.

meski kamu sudah tdk lagi mengisi hari2 dlm hdupku.
namun,aku ttp akan mnjadi si penunggu yg penuh setia.
wlwpun aku tau hakikat ini sgt memeritkan.
tp.
aku rela dgn jln yg aku pilih.

biarlah aku hdup dgn kenangan2 lalu.
klw hanya itu yg mampu mmbuat aku bgn semula.

aku tegar. mengingati mu saban waktu.

sbb aku yakin.
aku masih cintakan kamu.

maafkan aku.
wahai bintang yg bercahaya~

dan

maafkan aku.
wahai mata yg bercahaya~


MAAFKAN AKU
aku tegar~~

16 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

first
aku suka suka gmbr tu,,
penuh dgn mesej

kau harus tabah
:)

tabah mcm aku :))

kau kena cekal

aku tegar~

feelinblue said...

anis.

gambar yg tulus dr hati.

kata2 yg ikhlas dr hati.

aku sentiasa tegar.

dari dulu.

Moon Death Spell said...

A boy love this girl
but the girl didn't mind.
One day the boy got sick and was about to die.
Then the girl asked,
"Why are you leaving me?"
then the boy answered,
"so I can be your angel
and love you forever

aku ada lagu untuk kau.. dan mungkin sesuai untuk situasi ni.. aku harap kau sudi dengar

Kangen Band – Dinda

chorus:
maka maafkan aku bila ku melukaimu
maka bunuhlah aku dan bawa pisau cintamu
maka maafkan aku bila ku melukaimu
maka bunuhlah aku dan bawa pisau cintamu
maka maafkan aku

deusXmachina® said...

relax bro
chilll
erk888

Anonymous said...

kenapa uolz nak mintak maaf kat org yg x pernah menghargai uolz? iolz dinch faham la uolz.

feelinblue said...

bulan.

thanks.. aku akan carik lagu tuh.

lagu2 mnjadi peneman di kala hati sering hilang daya utk terlelap~

feelinblue said...

deus@erk888

thanks bro~

feelinblue said...

anon.

mane kau tau die tak hargai?

Anonymous said...

nok...kor tulis kat blog kot nok!!! motif iolz dinch bleh baca?! Hahaha.

feelinblue said...

anon.

mmg la.

tp. tak semua kan?

Kyuubi_85 said...

cantiknya gambar tu... really like it... and those words..
i can tell how much the pain inside..

feelinblue said...

kyuubi..

thanks..

yup.

u juz can imagine..
but the pain.

bg yg merasainya.
akan lebih merasainya..

merasa!~

Kyuubi_85 said...

ya.. betul tu... yang melihat tak sampai separuh pun dorang rasa... tapi yang melaluinya... hanya tuhan ja yg tau...

ia benar2 mengajar kita ketabahan..

feelinblue said...

kyubii.

dan aku belajar bnyak benda..

masa nan lalu mendewasakan diri dari mengulangi kesilapan semalam.

biarkan berlalu~

Anonymous said...

~Si Bintang Akan Tetap Bersinar~

feelinblue said...

anon.

~ awk ke bintang tuh? ~