Thursday, April 15, 2010

at last!~

hari nie mood agak girang.
ceh. sbbnya?
aku dah settlekan assignment!!
yeah. finally!!
dah bole concentrate on my final exam.
exam aku start 20hb neh until 4hb 5 baru settle.
so silakan study encik faer.

oit. nanti dulu.
aku xbagi tau pun npe aku girang. kan?
hehe.

aku dah beli tiket nk balik kg pagi esok.
balik jugak?
helo.
even hari nie dah masuk hari kelima study week.
tp xpe la.
siyes aku rindu amat dgn umah.
dapat balik 2,3 hari pun jadi la!

so esok aku balik!!
akan kembali semula ke kampus maybe hari ahad. kot?
hehe xdecide lagik.

aku nk chill saje kat umah.
no online. no facebook. no YM.
aku nk study!
yeah,matlamatkah ini?
HAHA
tolong jgn ajak aku merayap wahai kawan2!

so. blog ini dibiarkan bersawang 2,3 hari.
sape2 rajin bole tolong sapu ape yg patut.
nnt aku belanje masak lodeh.
okeh? deal ya!~

so xde pe nk dituliskan lagik.
yg hnya ada dlm pala otak aku skang.
rumah.
katil.
selimut.
makan.
makan.
makan.
tido.
tido.
tido.
study? yer yer~ hehe

chill ya semua.
klw rindu2 jenguk la facebook aku :P
ha 1 lagi.
jgn panjat pokok,nnt jatuh. HAHA

till the fingers meet the keyboard again,ya~!!

notakaki 1 : i miss u,badly!

8 comments:

embun d tengah malam said...

selamat pulang ke kampung

feelinblue said...

thanx :)

::FAIZ FARISH:: said...

semoga selamat sampai destinasi

HonEyBuNNy said...

Yeayyy..esmen dah beh..dapat balik umah..makan tido makan tido...hiihi..tp selmaat berstudy tau..ngeh3...gd luck n take care...

feelinblue said...

faiz.

hehe dah smpai pun :)

feelinblue said...

honey bunny.

makan dah.
tido pun dah.

study belum! HAHA

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

gua rasa nak terjah ipoh cari lu...

feelinblue said...

alvin.

mari mari.

aku jeles tgk ko dgn linda merayap xajak aku!