Saturday, April 24, 2010

contest teka umur!

disebabkan aku ade exam n xleh nk update blog sgt.
so ini ade homework utk korang.
jom teka umo aku berdasarkan gambar aku kat bawah neh.
HAHA
jgn gelak plak sbb memang ade gambar yg sgt 'cute'. lalalalalaaala~

hadiah?
aku akan wat entry khas untuk pemenang.
sure gempak!!

jom,teka jgn tak teka. :P

ok aku bg klu.
umo aku skang 22.
so? HAHA

:)

foto 1 : agak2 budak kecik+comot tuh umo bape? HAHA



foto 2 : yg ini plak?
dah tak comot cm tadi :P


foto 3 : yg ini? dah pandai muncung :)

foto 4 : yg ini paling senang kot :P

notakaki 1 : psikologi sosial? ooh stress!!
notakaki 2 : xde tarikh tutup penyertaan :P

12 comments:

hans said...

foto 1 = 12 tahun
foto 2 = 15 tahun
foto 3 = 17 tahun
foto 4 = 22 tahun

betul tak??
hahaha

aNiSa hANg tUaH said...

foto 1: 12 tahun
foto 2 : 21 tahun
foto 3 : 22 tahun
foto 4 : 22 tahun

aku rase foto 3 betul kot
sebb time ni aku ade
n aku yg amik gmbr ni
hahaha

feelinblue said...

hans.
HAHAHA

we'll see :)

feelinblue said...

anisa.

HAHA

bukan ko la yg snap.
mase tuh dgn linda.

:)

nnt kite tgk result eh :P

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

foto 1 = 12 tahun
foto 2 = 16 tahun
foto 3 = 17 tahun
foto 4 = 22 tahun

warrrgghhh kira hensome cute masa tu ye.... beb ni zaman ko sekolah dulu tak ade ke gambar ko ponteng skolah ke.... buli budak ke... pau orang ke...

uhhhh jahatnya aku hasut ko ni....

feelinblue said...

afzainizam.

HAHA confem ke betul?

ceh.
ponteng skolah ade jer tp tak penah plak tangkap gamba mase tuh.

ekekekekekee...

:P nnt kite tgk result eh :)

embun d tengah malam said...

12,16,17,19

HonEyBuNNy said...

12, 15, 17, 22...ngeh3...

◘ummy nadiha©◘ said...
This comment has been removed by the author.
◘ummy nadiha©◘ said...

okey..okey akak nk teka gak

foto 1: 12 taun
foto 2: 17 taun
foto 3: 21 taun
foto 4: 22 taun..

cmne..cmne.. btol x? heh

Anonymous said...

foto 1 = 12 tahun
foto 2 = 17 tahun
foto 3 = 19 tahun
foto 4 = 21 tahun

feelinblue said...

anon.

i miss yuh!!!