Saturday, April 3, 2010

ctZONE~

bercakap mengenai seoarang yg bernama siti nurhaliza.
mmg takkan habis!!
aku mengenalinya sejak kecik lagik.
ketika tue selalu didendangkan dgn lagu2 beliau.
mase tuh aku tak tau siapakah empunya suara.
tp. aku membesar dgn lagu2 dari beliau.

dan kini. sudah 15 tahun siti di dlm industri muzik tanah air.
sudah bnyak yg beliau kecapi sbg seorang anak seni.
sehingga menerima gelaran dato.

itu adalah aura seorang siti nurhaliza.
dan aku merupakan seorang dr berjuta peminat beliau.
dari kecik aku mmg minat siti.
sehingga skang.
aku masih menjadi peminat beliau yg paling setia!

wlwpun bnyak yg dihadapi. macam.
xreti speaking english.
gosip yg langsung tak masuk akal.
kisah tudung beliau.
dan yg paling aku igt kes fitnah beliau.
sangat sadis.
masih ada manusia yg tak mampu melihat kejayaan org lain.

dlm bnyak2 lagu siti.
yg paling istimewa bg aku adalah.
lagu ~kau kekasihku~
tis is my feveret song of dato ct.

dlm bnyak2 anugerah yg beliau dpt.
yg paling meruntun hati bila beliau dpt anugerah penyanyi wanita popular ABPBH 08.
saat dia menerima anugerah dan tidak lagi menerima ucapan tahniah dr ayahanda kesayangan yg sudah kembali kpd Penciptanya.

momen yg paling mengharukan.
tatkala beliau sah menjadi isteri kpd Datuk Khalid Muhd Jiwa.
pedulikan ckp2 belakang.
yg penting,dato ct dah temui cintanya.
spe lah kita mau menidakkan ketentuan Ilahi.
cuma apa yg mampu dilakukan.
berdoa supaya bahtera yg dibina berkekalan.
amin~~

dan kini.
penyertaan terakhir dato ct dlm ABPBH 09.
setelah berturut-turut mengenggam anugerah penyanyi wanita popular.
ini tahun terakhir dato akan bersaing utk mempertahankannya.
dan beliau dilihat sekali lagik akan memegang gelaran tersebut.
tahniah dato~

tahun depan tidak ada lagik kelibat dato di atas pentas utk anugerah ini.
jadi. tahun ini merupakan tahun yg sgt istimewa bg dato dan juga kita.
sebagai peminat beliau~
dan aku berharap dato ct akan menyapu bersih anugerah utk mlm tersebut.
anugerah bintang paling popular~

so. ctZONERs sekalian.
support 4 her ok.
setelah saban tahun kita berusaha mengekalkan gelaran ini.
jadik. di tahun terakhir ini marilah kita bersama sama menghadiahkan gelaran ini kpd yg disayangi,dato ct~

aku tak kesah klw korang nk ckp aku fanatik or wat.
actually im obsessed wif her~! ok?

so jgn lupe. ahad 9 mlm,tv3. ABPBH 09.
atau bole daki puncak genting highlands 2 see her live!!

dan jgn lupe utk AIM 17.
terdapat pencalonan utk Dato Ct utk album beliau yg sgt indah.
tahajjud cinta.
dan jugak yg paling latest duet dgn KD.

last but not least.
love u dato siti nurhaliza.
sedekad yg utuh. paksi berteguh~~

jom layan foto2 Dato Siti Nurhaliza.

ctZONE







4ever~

notakaki 1 : foto2 ihsan dr facebook MENGUMPUL PEMINAT DATO SITI UNTUK 100 000

4 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

aku minat siti jgk
aku paling suka lagu"janji kasih"

feelinblue said...

lagu janji kasih sgt meruntun jiwa~~

Kyuubi_85 said...

wah, peminat ct rupanya. aku x pernah minat mana2 singer ke mana2 artis. aku just minat lagu diorang yg best. kalau x best aku x dgr. :D

feelinblue said...

kyuubi.
HAHA

aku plak.

local : of cos la ct
international : avril lavigne

:P