Wednesday, April 28, 2010

result contest teka umo!

hari nie br ade mase nk update blog.
exam tinggal lagik 2 paper.
demam pulak tak tau bile nak baik.
oh god. beratnya dugaan nie!!

erm.
gigih gak korang teka umo aku.
HAHA
agak2 betul ke pe yg korang teka?

so the result?
jeng. jeng. jeng!

sume salah!!
xde sorang pun yg teka betul semua..
ade la betul but satu,dua gambar jer. :P
HAHA

so. jom kite tgk jawapan yg betul.
ceh,igt exam???

:P
JAWAPAN : 15 TAHUN
mesti korang tak caye kan?
mase nie aku form 3 lah.
:P
but still comot! ceit!~


JAWAPAN : 21 TAHUN
haha. yg ini ade yg teka betul :p
still nmpak cm budak sekolah kan HAHA




JAWAPAN: 21 TAHUN
yg ini pun.
kan ade tarikh kat situ?
3/10/09.
hmm.
mase nie muncung baru nk set up.
dan baru jugak nk bahagia.
but.
skang dah tnggal kenangan..



JAWAPAN: 22 TAHUN
yg ini paling latest.
n yg paling senang nk teka.
mase nie dah mac 2010.

so,xde pemenang!
HAHA
but thanks sbb sudi teka.
yg sipi2 tuh pun takleh jugak jadik pemenang :p

u know wat?
sometimes gambar bole menipu :)

see ya!!

notakaki 1 : broken hearted girl-beyonce!

13 comments:

Kyuubi_85 said...

alahai, aku terlewat dah nak teka2 ni. huhu

◘ummy nadiha©◘ said...

aLahhhhhhhhhhhhhhhhhh
akak salah gmbr no.2 tuh
bg la channnnn
eh eh eh..

embun d tengah malam said...

la..aku salah teka rupanya..ceh..

ni jawapan biasa yg kita dengar selepas dah dapat jawapan..hahaha

sebenarnya aku nk jawap mcm jawapan ko ckp tu la..hehehehhe

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~@@@@~~~~~
alahai jauh benar tekaan aku meleset sama sekali....

pasal umur ni aku tak agak naif sikit malumlah mata rabun... yang tua pun kata muda.... yang muda pun nampak cun.... biasalah pantang nampak awek cun sikit...janji awek tu cun... tapi kalau lelaki mmg tak mahir langsung

feelinblue said...

kyuubi.

HAHA ko lambat!!

feelinblue said...

kak umi.

xde chance2 dah.
heeee

kalo nk leh repeat/repair ok?
HAHA

feelinblue said...

embun.

:) :) sudeh!

feelinblue said...

afzainizam.

nk wat cmne :p
btw
thanx sbb sudi teka :)

HonEyBuNNy said...

hahahha...rasanya 1 ja betoiiii...uwawwa

aNiSa hANg tUaH said...

hahahaha
adik ah ah
pandai kam yeee
kirenye sume2 ni tade pemenang la yee
mane de contest tade pemenang
huhuhuhu

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

eeeeemmm kira tak ade rezeki lah.... tak ade yang menang.... boleh lah lain kali buat teka dan menang lagi ye.... pastikan hadiahnya berbaloi ngan teka teki tersebut....

Afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

eeeemmmm umur kita setiap taun makin meningkat.... tapi adekalanya muka kitaa tak berubah.... sebenarnya kita semakin dewasa....

Anonymous said...

http://site.ru - [url=http://site.ru]site[/url] site
site