Thursday, May 6, 2010

tetiba nk ckp kedah noh!~

aku tau aku lame tak hapdet blog.
bukan malas.
its juz tade cite besh nk kongsi.
erk? haha alasan mintak penampo.

tapi kali nie/lepas ini akan sentiasa hapdet.
mcm status aku kat facebook.
no more exams. no more classes.
no more assignments. no more tears.
no more sorrows.
its time 4 me to find again wat people called LOVE.
(sila abaikan baris terakhir haha)

yezza. final exam dah settle.
hari nie which is 6/5/10,aku akan meninggalkan bumi kedah neh.
hangpa duk la dlm bumi yg bosan neh noh. haha
cheq nk blah dulu,nnt kite jumpa lagik noh.
(giler berlagak jer bunyik haha)

kali nie nk bwk balik dua bnda kat umah.
1) broadband,utk menghilangkan kebosanan kat umah :p
(lagikpun nk ajar mak aku berfacebook. ceit! loklak hg noh!
2) penyakit insomnia. kor tidoq la time org dah bangkit. pastue kor bangkit time org dah nk tidoq balik yer. ha,baguih la org kedah kata. HAHA

awat aku ckp kedah neh?
yerla kang asal aku balik umah ja,jiran aku tnya.
hang nie bila nk ckp kedah dgn aku?(maklum la ank jati kedah)
dah dua tahun duk kedah takkan tak tau nk ckp lagik kot..
awat hg duk kepit sgt lidah hg kot noh..

idak aih,aku bukan xleh kecek kedah.
boleh aih.. bukan pa,org kedah ckp kasaq!!
kang mak aku dpt heart attack plak dok dengaq aku ckp utara. haha
lagik pun asal aku balik umah ja,
mak aku dok hidang tempoyak kat aku.
cmna nk hilang lidah perak aku nie? HAHA
idok ler teman... HAHA~!
ceitpoddah!

ckp utara pn cheq boleh.
kecek klate? boleh sokmo.. hok mano mung nk dgr kawe kecek?
srwk? sik tau,sik faham!!! kamek syg kitak :)
nogori? eden toraiii ok? haha
tapi,teman ttp org perak pure..
kite kan org malaysia :)

sudeh!
motif aku post entry neh sbb nk bg mengantuk.
tp tak ngantuk pun,hadoi.
special utk kwn2 aku yg nk atau dah blah dr sini.
tak kira la hangpa balik kedah ka.
klate ke. johor ke. mane2 je la.
slmt blah dr sini. HAHA


selamat tinggal semester 4 2009/2010
thanx 4 the memories!

aku lagik?
saranghae!

notakaki 1 : ekspres kesatuan. changlun-ipoh. 1pm 6/5/10. seat 8A
notakaki 2 : aku balik dulu noh,yokatta!!!!!

13 comments:

deus X machina said...

loklaq sungguh hang noh

feelinblue said...

hg nk makan laksa teloq? :p

embun d tengah malam said...

hehehhe..aku still leh ckp utara..

sbb dulu aku dari kecik sampai umur 13 tahun aku ckp utara..


until now if aku ckp dengan mak dan ayah aku dan nenek aku..

bahasa utara ni best..heheheh

HonEyBuNNy said...

ngeh3...mai cne mai...belajaq bahsa kedah dengan cek....ihihih..wahhh enjoy2 da beh exm...

Kyuubi_85 said...

dah balik ke? :D weh ko kena tag :
http://kyuubi85.blogspot.com/2010/05/jawab-soalan-exam.html

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

hang jgn nak dok pelecek noh...
weyhh..merdeka ekkk...g arr tokyo kalau ada masa...best woo..

feelinblue said...

embun.

nnt leh ajaq aku noh..
hahahaha~

feelinblue said...

honeybunny.

kor nk ajaq aku?
mai oh cek mai cek mai..
HAHAHA

feelinblue said...

kyuubi.

tag lagik? hehe

ok akan ambik nnt :p

feelinblue said...

alvin.

kor nk blanje aku pg tokyo? HAHA

teluk anson sudeh! :p

Afzainizam said...

Ucapan khas ~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

salam penghormatan pada Ibu ratu hati kamu...
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

awat tak habak no... yang hang tu anak kedah... baguih lah orang kedah ingat dia orang kedah lagi...

Cheq memang tak pandai cakap kedah... tapi faham lah skit-sikit

tapi gapo demo nok kecek klate pulok...

exem dah habih doh... demo suko lah tuuuuu....

feelinblue said...

afzainizam

cek bukan org kedah noh..
cek blajaq ja kat kedah..haha

teman org perak yop!

hans said...

hang memang loq luck
mana ada orang kedah cakap kasaq haih
depa cakap baik2 ja'
hahhaha
mengaji dekat kedah?
tang mana?