Sunday, June 20, 2010

abah~

as i mentioned b4.
today is my photoshoot day.
i will explain tis in the next entry wif all the photos.
but juz to tell u guys.
the concept 4 tis photoshoot is come from me.
yes of cos the idea is from me.
the title is 'teater kehidupan'.
actually tis is a tribute 4 all fathers in the world.
happy father's day!
ade 3 watak yg aku bawak hr nie which is rasenya agk susah. HAHA
seriously kali nie photoshoot aku tak ade kena mengena dgn perasaan :)
i mean b4 nie kan selalu aku main dgn perasaan aku.
but. not 4 today!
i'll explain tis in the next entry guys.
see ya.

selamat hari bapa.
pd abah.
md mokhtar b abdul hamid.
yg dulunya berbasikal usung aku ke sekolah.
yg dulunya sabar menanti aku rehat sbb nk kirimkan makanan.
yg dulunya sentiasa mmberi itu dan ini.
terima kasih abah.
menjaga aku dgn sebaik mungkin hingga kini berada di menara gading.
tak sabar nk grad 2012 dan berikan kejayaan 2 pd abah dan mak :)
selamat hr bapa,abah :)

pd kwn2 yg bapanya sudah tiada lagi.
doakan mereka bahagia di sana :)
ank yg baik adalah ank yg mendoakan kesejahteraan ibu dan bapanya di dunia mahupun di akhirat.
al fatihah~

notakaki 1 : the greatest love of all is easy 2 achieve?

7 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

selamat hari abah untuk abah kamu..pacek mokhtar

adik.tak sabau nak tgok gmbr fotoshoot td
heee

feelinblue said...

tenkiuuuu.

haha.
adik lg xsaba.
gambar masih di tgn photographer :)

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

selamat semuanya..
semoga ayah terbaik selamanya

embun d tengah malam said...

selamat hari bapa buat ayah kamu

HonEyBuNNy said...

selamat hari bapa...pengrbanan abah mmg xdapat di lupakan...;-)

raBy said...

:)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Abah oh Abah...
Kerana abah aku disini
Kerana abah aku gembira
Kerana abah kuterasa bahagia…
Terima kasih atas segalanya
Abah oh Abah…
Tak pernah kau keluhkan
Semenjak kecil aku dibesarkan
aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu
Teguran mu.. Marah mu..
Tanda sayangnya abah pada anak mu
Anak mu saja tak peduli dan buat tak tahu
Abah oh Abah...
Abah…engkau semangatku
kau padamkan air mataku...ketika aku bersedih…
Engkau penawarku ketika aku sakit…
ketika aku ketawa .. engkau turut ketawa
Abah oh Abah...
Namun ketika engkau berduka ?
Aku harap Akulah penawar duka laramu
Tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
Abah
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~