Tuesday, June 15, 2010

eventhough!

azam tahun 2010.

aku igt lagik soalan one of my lectures dlm kls sem lepas.
apekah azam baru kamu tahun ini.

4 me. ade 3 jer.
1) dptkan balik deanlist.
2) dptkan balik hidup aku.
3) tak mahu sedih2 lagik.

dan aku tau azam no 2 dan 3 mmbuatkan org tertnya tanya wat exactly happened 2 me.

ok,bukan nk cite pasal azam no 2 dan 3.
but yg 1st.

hr nie result sem lps keluar.
n i am totally scared cos i knew it wud be so hard.

but thanx God.
alhamdulillah. segala puji-pujian buat Dia.

wlwpun aku down.
aku selalu putus semangat dan bukan senang nk bangkit dr kecewa yg sgt menggugat jiwa.
wlwpun aku stady last minute (well dats faer,dont deny it)
wlwpun aku selalu main2.
but im ready.
sbb aku tau jatuh bangun aku pun.
sbb diri aku sendiri.

wlwpun agk trkejut pd mulanya.
but im heppy.
aku dpt result yg baik.
baik dr sem lps 4 sure.
even sikit je lagik nk dpt dekan balik.
terlalu hampir.
but. im satisfied!

dgn ape yg aku dah usahakan.
aku sgt puas hati.
dan aku rase azam no 1 aku dah tercapai :)
even aku xdpt deanlist.

thank u Allah.

faer.
congratulation.
kau bole jatuh. kau bole tersungkur.
dan hanya kau yg bole bangun dr semua kekecewaan itu.
keep on going.
i love u.

azam no 2 dan 3 still in progress.

to conclude.
im happy.

notakaki 1 : i dedicated tis special 2 my light eyes.

6 comments:

deus X machina said...

semoga berjaya mencapai azam2 ko sebelum 2010 habis

aNiSa hANg tUaH said...

adik.
jgn down
adik mesti bole
:)

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

ye tu adik..adik kena tau..hidup adik..adik yang punya..bukan encek hamdan..

Anonymous said...

we both know that you can do it. congrats.

feelinblue said...

4 all. thanks

special 2 anon.

yes. thank u.

i juz dont know how 2 express it.
but. thank u so much.

thank u:) ilysm.

HonEyBuNNy said...

semoga impian tercapai...amin...