Friday, July 2, 2010

saje je update.

rajin pulak nk update blog. haha
maybe sebab aku tak bole nk mmbute.
so dah dekat pukul 4 pagi neh.
tidurlah wahai mate!!

tetibe bangun tdo td tekak rase sakit.
dada rase pedih.
pale ting tong. damn!
demam suda datang.
hadoi lah.
manekah pegi antibody?

haih.
ini ade gamba utk event karok malam semalam.
hah,kakak. kamu nk sgt gamba kamu kan.
ambik. elok benor la 2. haha
ini yg paling cntik aku terdaya edit. hahahaha ;p
aku mls nk upload kat fesbuk. burok. haha
so aku post kat sini jer.

td aku check jadual utk sem dpn.
giler ah ade kls kul 8 pagi.
setelah 4 sem aku berjaya elak kls paling awal.
tup tup sem dpn dah kena. hahaha
padan la muke engkau.
baik punye aku dah susun jadual xdak kls pagi.
spe plak yg gatai pi edit ntah.
hadoi la. aku nie dah la tak bole tdoq malam.
ceit. kite tgk nnt noh cmna. HAHA
(tak yah pi,tarik selimut sudeh haha)


depa gedik.
cheq tak HAHA
dari kiri
spupu,kakak gedik,spupu,makcik.
(konon abih cantik lah hangpa? haha)


haha.
aku tinggi!!!!

kamu bile nk hitam rambut ha?
sabo lerrrrr

notakaki 1 : malas balik kedah.

3 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

heeee
adikku..
rmbut kamu cantik laa.
hehehe
tayah la hitam kan rmbut tu
cool bebeh
kamon bebeh
hahaha

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

sorry beb.. Sejak kebelakangan ni tak dapat ziarah korang pasal ade problem komputer lah.. ni dah kembali normal cam biasa ye

gilalah kena gak gi karok ni dah lama tak testing voice suara tinggi ... cewahhhh.. uhhh jambul mu merah menyala... biasalah kitaka jiwa muda mudi.... releks lah dulu nanti dah beruban nanti baru boleh hitam kan balik... jadi muda balik...

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

beb bila kita nak karok ni beb.... giler aku kalau bab sumbangkan lagu aku boleh.. kalau nak memerdukan lagu tak lehhh lah