Tuesday, October 12, 2010

fairy tale~



sudah pukul 2.53 pagi.
tp mata aku still segar bugar.
hmm ntah bila penyakit insomnia neh nk hilang.
so disebabkan bosan dan roomate tersayang pn dah lama lena.
rasa mcm ade cite nk di share kan kat sni.
hehehe.

ramai org ckp aku bertuah.
aku pun tak tau ape maksud sebenar dorang.
nak kata aku anak dato, tak jugak.
nak kata aku bekas suami bunga citra lestari, pon tak jugak.
haih, pening pening.

org cakap muka aku bole buat duit. hahaha
igt muke aku kertas yg org buat duit 2 ke? lols.
org ckp aku mesti selalu happy, bahagia.
oh mesti ke? marilah try sehari jadi saya.
org ckp aku senang nk itu, nak ini. sume dapat.
mak dan abah aku tak pernah manjakan aku sebegitu.
org ckp aku pandai, hafal teori mcm hafal lagu siti. lols lagik. haha

tadi mase aku otw nk pegy kelas.
ade org tegur, 'eh muke awk mcm along raja lawak lah'.
haha lawaknya.
terus balik aku google carik muke along raja lawak.
xsame pon? lol !
actually dah bnyak kali aku dgr gosip2 seperti ini.
sudah, dia dah start bajet ! lalalalalalalala

aku hnya insan biasa yg kadang2 pegy kelas pon terlupe nk pakai underwear.
damn, bole cmtue? HAHA
aku akui hidup aku agak tunggang langgang setahun kebelakang.
tp aku anggap itu sume cabaran anak seni. sudah, die dah start balik.
HAHA cabaran sbg manusia.
aku tak pernah kecewa dgn apa jugak yg datang.
cuma apa yg bole aku ckp, sume orang ade waktu yg sukar utk mereka lalui.
kehebatan di luar tidak sama dgn apa yg ada di dalam.
betul kan?

dan aku akan terus mencuba utk terus kehadapan
tanpa menoleh ke belakang lagik.
setiap dugaan yg datang akan mematangkan kita.
wlwpun ade yg anggap kita tak matang disebabkan sedikit kesilapan yg
kita pernah lakukan.
bagi aku, tahap pemikiran seseorang itu sebenarnya penanda aras
bagi kematangan seseorang.

till the fingers meet the keyboard again, nanyte fellas!




'it was a fairy tale'













1 comment:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah...

Ahhhhh hari yang cerahhh... hari yang ceria.... cantik gambar itewwww...

but belon itewwww ohhhh romantiknyerrrr

belon merah belon unggu beb mmg loveling couple giteww